Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2013 13:50 - За Карбовски и яйцеклетките
Автор: 6sense Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2229 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 17.04.2013 13:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отново направих грешката да гледам Карбовски и отново съм бясна, както винаги. И защо си го причинявам, всеки път се чудя. Георинята беше някаква хасковлийка, мисля Рая се зове, която водещият непрекъснато наричаше "яйцеклетка". Та въпросната дама решила, че иска да се омъжи за евреин и да му ражда малки еврейчета, защото вече не ще да е българка и мрази нашенските мъже. Оказва се, че тази Рая вече е била героиня преди 2 години, когато е разказала за намеренията си, сега щастливо живее в Палестина и гледа малкия Давид, когото е родила от евреин.

Какво си мисли Рая за България нямаше много да ме интересува, ако тя не изрази изумлението си, че в държавата още стоят хора и се питала, моля ви се, толкова ли сме страхливи, тъпи ли сме, какво ни е, та не се махнем от потъващия кораб. Щото тя е много по-умна, нали.

Ами вие ми кажете тъпи ли сме, какво ни е. Щото аз съм толкова бясна, че рискувам много да обидя хасковската еврейка.

Да решиш да поемеш по света, да имаш предпочитания и някакво мнение е нормално и нямаше да ме ядоса. Но да казваш, че хората, които не го споделят, са страхливци, просто ми дойде too much.

Естествено водещият е толкова съгласен с нея, че намира за нужно да се грабне до Палестина, само за да ни запознае с безметежното й съществуване. А аз си мислех, че мазната реклама, която прави на Николета, е върха на тъпотията му.

Да са живи и здрави майката и бащата на Рая, които тя слага също в графата на страхливците и простаците. Защото са българи, които си стоят в България.

Да сме живи и здрави и ние, които живеем в държава, в която медийни корифеи махат за сбогом на "яйцеклетки", отвратени от тоя прост народ.

F**k off!




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitkaloto - Съгласен съм с теб. А щом чуя Карб...
17.04.2013 14:06
Съгласен съм с теб.А щом чуя Карбовски бягам на далеч.Бягам от блога ти.
цитирай
2. drakulla - Всъщност
17.04.2013 14:08
той човърка, провокира. Нарочно заема тази поза, за да стресне, събуди някой. Така мисля аз. От доста години го гледам. За мен той е патриот, просто тактиката у е малко особена и понякога трудно разбираема.
цитирай
3. podvodni - Някога, някъде, някой е казал сл...
17.04.2013 14:22
Някога, някъде, някой е казал следното:
"Ще дойде време, тези които напускат страната ни горчиво да съжаляват."
Става въпрос за близките години. А пък тази кака, само ако знае къде се е навряла, още сега ще се гръмне.
цитирай
4. 6sense - Бягай, бягай, бягай надалеч! :))))
17.04.2013 14:55
mitkaloto написа:
Съгласен съм с теб.А щом чуя Карбовски бягам на далеч.Бягам от блога ти.

цитирай
5. krivoshapkova - ...
17.04.2013 15:09
"Естествено водещият е толкова съгласен с нея, че намира за нужно да се грабне до Палестина, само за да ни запознае с безметежното й съществуване. " - Ами! Решил е да си оправдае ходенето на екскурзия и покрай приятното да нахвърли малко кадри за да оправдае хляба , който гризе.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 6sense
Категория: Лични дневници
Прочетен: 77177
Постинги: 33
Коментари: 99
Гласове: 89
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031