Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2012 12:08 - Мечтата по Третия райх
Автор: 6sense Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1491 Коментари: 3 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
“Оххххх, Боооже, Боооже, защо Хитлер не поживя още малко - поне още две години. Нямаше сега да има такива невежи цигани. Сори, че го казвам, че аз съм историк и на такива снимки яко се нервя. Иде ми да ги гръмна, честно.”
Това е мнението на учителка по история, разпространено в интернет. Ненавистта й е породена уж от снимката на роми, гаврещи се с националните герои. Но не това е новината, макар някои да я представят като такава. Новината според мен е, че над 90% от коментарите под статията са още по-ожесточени от фенката на Хитлер. Първо, оказва се, Фюрерът има доста последователи, второ, Третият райх чука на вратата, трето, всеки, който няма желание за саморазправа посредством газова камера, се смята за подлога. Турска или циганска подлога.
И не мислете, че нещо лицемернича. Винаги съм била наясно, че много хора си го мислят в яростта си. Когато за пореден път са обрани, когато виждат опашките за социални помощи, когато газят в боклуци, когато чуват как чужденците се отвращават от българите, защото за тях сме мургави и крадем или когато им попадне подобна снимка. Аз съм наясно, че тази омраза се подклажда с години и че проблемът е държавен и обществен. Защото просто не е честно един да лежи, а друг да го храни.
Изненадата ми е друга - че не само си го мислят, а го изричат и са готови да отстояват мнението си. Достигнали ли сме границата на търпимост? Колко време е нужно според вас интернет агресията да се реализира и ще се случи ли въобще? Изчезвало ли е някога презрението към цвета на кожата и етноса и европейската насилствена политика на интеграция и взаимопомощ ли пусна духа от бутилката? Защото аз лично много пъти съм чувала въпроса: А на мен защо никой не дава помощи?.
"Всеки нормален българин си мечтае Третия Райх да е просъществувал до към 1950 г. и сега това гнусно безродно племе да е само във фолклора!", казва един от коментаторите, а друг добавя, че е въпрос само на време да се появи новият Хитлер. От своя страна пък роми се снимат гордо, поругавайки национални герои.
Питам се не е ли грандиозен проблем в една сравнително малка държава да има такава омраза между етносите. И докато българите точат ножове и зареждат газови камери, мислят ли дали могат да понесат ответна омраза и насилие? Това ли е новото ни Освобождение?


http://www.blitz.bg/news/article/161374    Ето и линк към материала, който породи въпросите.



Гласувай:
1



1. atanaskl - Като историк на историк : Неув...
25.10.2012 14:30
Като историк на историк :
Неуверените хора имат изработен подражателен механизъм, а амбициозните подражатели го манипулират за собствено ВЕЛИЧИЕ.
Добре, че винаги трае кратко.
цитирай
2. анонимен - pensioner
25.10.2012 15:10
Забравете девети
забравете погромите,
за всичко са криви
Тодор Живков и ромите!

Иринка в ЮНЕСКО,
Сергейчо във ПЕС.
Деца на убиици
водят ни днес.

Очи затворете
за милионни измами.
Жестоко съдете
бедни имами.

Гласувайте пак
за мутри червени
високо развейте
байрака на Ленин!
цитирай
3. анонимен - Нямат смелост на излязат от фору...
25.10.2012 22:40
Нямат смелост на излязат от форумите. Всичко ще си остане там.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 6sense
Категория: Лични дневници
Прочетен: 77452
Постинги: 33
Коментари: 99
Гласове: 89
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930